عباس ٹاؤن سانحے پر ایرانی پارلیمنٹ کے اہل سنت اراکین کا بیان

0 4

اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ “مجلس شورائے اسلامی ” کے اہل سنت اراکین نے کراچی میں شیعہ مسلمانوں کے خلاف دہشتگردانہ واردات کی سخت مذمت کی ہے۔

پارلیمنٹ نیوز کی رپورٹ کے مطابق ایرانی پارلیمنٹ کے اہل سنت اراکین نے کل منگل کو ایک بیان جاری کرکے پاکستان میں شیعوں کے خلاف دہشتگردانہ حملوں کی شدید مذمت کی اوراعلان کیا کہ پاکستان میں شیعہ بھائیوں کے قتل عام سے دنیا کے تمام حریت پسندوں کو سخت دلی صدمہ ہوا ہے۔

اہل سنت اراکین پارلیمنٹ کے بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ دنیا کے عوام اب کسی کےبھی خلاف شدت پسندی کے سخت مخالف ہیں اور کسی بھی طرح دوسرے انسانوں کے قتل عام کو نہیں مان سکتے۔

بیان میں اہل سنت اراکین پارلیمنٹ نے پاکستان میں شیعہ شہدا کے لواحقین کو دلی تعزیت پیش کرتے ہوئے اس بات پر تاکید کی ہے کہ دنیائے اسلام میں امن واستحکام کی برقراری کا واحد راستہ مسلمانوں کے درمیان اسلامی اتحاد اور بھائی چارے کا قیام ہے۔

ایرانی پارلیمنٹ کے اراکین نے اپنے بیان میں بین الاقوامی اداروں ،اسلامی تعاون تنظیم ،اقوام متحدہ اور ناوابستہ تحریک سے مطالبہ کیا ہے کہ پاکستان میں شیعہ مسلمانوں کے خلاف جرائم پر اپنی ذمہ داری کا مظاہرہ کرتے ہوئے اس طرح کے شدت پسندانہ حملوں میں ملوث افراد اور گروہوں کے خلاف ٹھوس اقدامات کریں

مزید  رہبر معظم انقلاب اسلامی نے شہید قاسم سلیمانی کے پیکر پاک پر نماز جنازہ ادا کی
جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.