بزم خواتین

بزم خواتینحجاب کس حد تک کرنے کے لئے واجب ہے؟

تعلقات کی پردہ اور آزادی

جو ان کی زندگی میں ان کے اصلی مطابقت پردہ اور قسم اور زاویہ نظر نہیں زندگی زندگی کے اپنے تصور کو حاصل کرنے کے لئے کوششوں کو پورا کرنے کے لئے مسٹر اور thralldom تنوع کے زندگی میں اور معاشرے میں کردار ادا کرنے کے لئے نہیں ہے آج اور کل اور ستر سال کی زندگی میں، اور اس دنیا میں بار بار اور ان کے کام کو دیکھ کر کھڑے اور بیٹھ کے لئے ہے.

حجاب ان لوگوں کو جو دوسروں کی موت کا جینا اور مرنا کے لئے، کہ اخلاقی کردار ان کے لئے اہم نہیں ہے اور دوسروں کی نہیں لگتا ہے کہ خدا بھی نہیں لگتا ہے کہ غیر خود جس میں ایک بھاری پردہ کے مقابلے میں بھاری ہے کرتے ہو، ان کے اور کچھ نہیں کرنے کے لئے کوئی مطلب نہیں ہے سیاہ کے ساتھ دفن کیا گیا اور موت ان کے لئے کوئی خوشی لایا. بیری اس دہنا کا وقت نہیں ہے دہنا ہے.

تا زمانی که برداشت ما که تلقی ما از خود و از نقش خود در جامعه عوض نشود تا معنای حقیقی آن را درک نکنیم، حجاب برایمان بند است، مهار است عامل نگهدارنده است که جلوی حرکتمان را می گیرد اینجاست که هزار عذر و بهانه می آوریم :

خواتین کے لباس میں صاف ستھرا، گندا خیمے اور مٹی کی تعداد ہے …

کیا میں مٹی Pakm Mntm …

یہ ایک عظیم عورت ہے اور ایک آدمی کی آنکھوں کی منظوری دے دی ہے.

میں اپنے راستے جاؤ، اندھے ان کی آنکھوں پر نظر نہیں …

یہ واضح ہے کہ مجھے ایسا کرنا چاہیے …

خیمہ، آپ کو اچھا، سب سے زیادہ شوقین اور موہت مردوں کو ملتا ہے اور اتیجیت کرتا ہے …

کہ ایک ترقی یافتہ ملک میں ان مسائل کو حل کر رہے ہیں اور اب کوئی ایک مسئلہ ہے …

مفت تعلقات، یہ قدرتی بات ہے …

پابندیوں، اور اخراج پیچیدہ ہیں، دج زاید ہیں …

اور دوسرے جواز اور بہانے ہزاروں کی تعداد میں مل نہیں بلکہ اس کے اصل معنی پر پردہ.

اگر آپ بیزگنیت یا خوف یا محبت یا حوصلہ افزائی یا دھمکیوں یا کسی دوسرے پردہ کرنے پر مجبور factor’re کرنے کے لئے نئے ہیں. پردہ خود ہمارے ہاتھوں کا کھلونا بن جاتا ہے، ہم طویل عرصے سے پیارا کے ساتھ پینٹ کیا ہے اور ہم اس کی ادائیگی کریں گے. ہمارے خیمے ایک چمکیلی رنگ کی تبدیلی، جس سے اس کی شکل، جس بلایا Mantoux خیمہ بھی ہے سخت اور زیادہ پر کشش ہے بدل جائے گی ہے. تمبو خیمے سے خیمہ بھی برا ہے کہ ہم پتھر، ہم پردے میں عذر ہونے کی وجہ سے جڑتا اور خوف سے بچنے کے لئے کے بہانے ہے. یہ پردہ کرنے کے لئے پردہ ہے کہ پردہ اور حجاب کا پردہ ہے کہ میں سمجھ نہیں ہے اور حجاب کے ساتھ اپنے تعلقات کبھی نہیں سچ کے تصور underpin ہے.

یہ زاویہ کی طرح دیکھا اور ایک عورت ہے جو آج اور کل رہتا ہے سے ملنے، اور کیوں ایک ہی رنگ ہے، بہت خوبصورت اور اچھا لباس، دیکھو اور اپیل، اور سوائے camouflage میں اور وہاں بیٹھ کر اور کچھ دل کو تباہ نہیں کرے گا، تم اپنے آپ کو ایک سوٹ میں پھنس سکتا ہے؟ ان کی موت کی کوریج کے لئے، جو تعطل گا. وہ آج اتنے قریب اور اپنے بائيں Dyrvzsh میں تو اس کے دل پر منحصر ہے اور ان کے بائیں پر نظر ہے، اور گیری بڑے اور اعلی ختم ہو چکی ہے بڑھ نہیں ہے.

بہت سی خواتین ہیں جنہوں نے ان عورتوں کو پسند نہیں کرتے، پردہ ان سے متعلقہ ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ خدا ان کے لیے پردہ برقرار رکھنے کے لئے ضروری ہے. میں خدا بننا چاہتا ہوں. یعنی جامعه و رشد و سقوط افراد برایشان اهمیت دارد ولی نسبت به آن کاهلی می کنند که یا اطلاعات لازم را ندارند که نمی دانند حفظ حجاب برایشان واجب است و حد و اندازه ی حجاب را نمی دانند و نمی دانند وجوب چادر را و یا در انجام اس کی لاپرواہی کی. جس کو میں نے تم سے کہا تھا کی ایک اعلی ڈگری حاصل کی ہے، لیکن وہ اسی طرح ہیں. لیکن کمیونٹی Narahtnd رویہ، اعمال، اعمال، اور اس زوال کو پورا کرنے کے لئے کی مدد سے بات کے دل میں.

وہ معاشرے میں ان کے کردار کی سمجھ نہیں ہے. جب خزاں وہ دکھی اور اداس ہیں، لیکن یہ مت دیکھو اس موسم خزاں میں کیا گیا ہے کام.

هم این دسته و هم دسته ی اول باید نوع نگرش خود به جامعه و نقش خود را تغییر بدهند ، که اولی تغییر بنیادین لازم دارد و دومی اطلاعات و آگاهی از وضع جامعه تا به گونه ای دیگر به خود و نقش خود و جامعه نگاه کنند.

Underpinning حجاب

رویہ اور خیال میں اس تبدیلی کی بنیادی نقاب تبدیل کر رہا ہے. ہم صرف اور دیکھیں کہ کیا ہماری حقیقی اقدار نظر آتے ہیں؟ کہ ہم اس کی قیمت اور ان کی پرتیبھا کی قیمت سمجھ سکتا ہوں، جو ہم نے پیدا کی ہے اس کے لئے اس کو دیکھنے کے لئے، یہ دیکھا جا سکتا ہے، میں اس کی اصلی قیمت معلوم، میں سمجھ سکتا ہوں کہ ان کا بنیادی مقصد یہ ہے کہ پیدا کی طرف سے اس مقصد کو حاصل کرنے کے لئے دوسرے لوگوں کی آنکھوں ہیں اور دوسروں کے نقطہ نظر کے مطابق ہیں میں دوسروں کی طرف دیکھو میرے لئے ہے بیٹھ. تم میں سے وہ لوگ جو مجھے Dlrbaym چہرہ اور ایک خوبصورت چہرہ دیکھا ہے اور میرے جسم کو ان کے متعلقہ، چھوٹے تھا. گیری بھی ہے میرے دیگر اثرات کے مقابلے میں کم ہے. تمام آنکھوں بڑا دیکھو اور میں Bynatry سے دعا گو ہیں. اب سب سے زیادہ مجھے احساس ہے کہ میں خدا کی آنکھ Nzarah Bynatr میری سب سے بہترین نظر کر رہا ہوں اور یہ دیکھ بیٹھ بیٹھ کر.

اور وہ معیار دیکھنے کے لئے ہے. معیار خود کا اظہار کیا کہ وہ خریدتا ہے اور مومنوں کو اٹھاتا ہے.

اب دیگر خواتین کی خاطر، سیاہ فام اور نہ قبرستان میں دفن ہے. میں نے رضامندی کہ میرا پریمی کو توجہ Mshvqm حاصل کرنے کے لئے. میں نے اسے اپنے تمام Rzaytsh سٹ کے ساتھ دیکھنا چاہتے ہیں. یہاں سے پردہ سے باہر کم از کم جب تک ہم دھول دیکھ کی طرف سے جانا ہے،. می بینم روح مریض جامعه را که با کفش های من که با راه رفتن من که با حرف زدن من که با لباس رنگی و چادر براق من تحریک می شود به سقوط می رود. دوسروں میں دیکھ رہا ہوں کہ میرے خدا میرا پسندیدہ ہے، لوگوں کی کمی گر یہ دیکھنے کے لئے کہ خدا نے مجھے کسی کو قتل کرنے کے بگاڑ اور تباہی کی کسی کو ہونے کی توقع نہیں ہے پریشان کر رہے ہیں.

اور گھونگھٹ سے باہر اس دھول پر پردہ ہے کہ آپ کسی تم Chadrt اور Hjabt نہیں کر اپنی طرف متوجہ پیچھے نہیں سامنا ہے،. تم ایک نظریاتی اور دل کامپ حاصل نہیں ہے. Zrvrtsh اس وقت ہوتی ہے جب آپ کے چہرے کی وقت اور Jzbt کے میں Jlbt ہے کہ نہیں جانتے. یہ دھول کا پردہ ہے کہ میں نے اسے ایک سے پرے پر حکم دیا کے Brnyavrdn ہے. یہ نہ صرف عورتوں میں جو دونوں بہنوں سے متعلق ہیں.

یہاں، وژن کی اس قسم کی بھی مزید ضروریات پر رویہ کے ساتھ اس زاویہ،، کا مطالبہ ہے کہ وہ ہو کے ساتھ مطلوبہ امکان ان کے قریب بنانے خدا اور معاشرے میں اپنا کردار معاشرے Bshvy پر غور مطالعہ. یہ حقیقت ہے کہ ان کی خود کی قدر اور کس طرح پتہ ہے.

یہ بصیرت ہے، اور قول اور رویہ اس قسم کے زاویہ کے ساتھ، دوسروں کو کوئی نہیں Zrha آپ نے اپنی بصیرت کے لئے کپڑے پسند نہیں کرتے ہیں، دیکھو مگر میری نظر، آپ کو آپ کے دل پر مجبور اور کرتے Nlrzany مہاسرا نہیں کر سکتے ہیں گے. یہاں تک کہ اگر آپ زیادہ خوبصورت اور زیادہ لگ رہے ہو میرے دل میں ہے کہ شاید تم اپنے چمکدار خیمہ کے ساتھ آپ کے کپڑوں کے ساتھ آگے بڑھ رہے ہیں quaked، ڈر لگ رہا ہے. کون پتھر جو Bshvy ترقی کے ایک دل کو لینے کے لئے خوف زدہ نہیں ہیں.

میرا مسئلہ یہ ہے نہیں کہ میرے مسئلہ کا پردہ یا اس سے بھی برادری میں خوبصورت اثرات یہ ہے کہ ایک ہی دھول کا ایک ہی پردہ پر اثر میں ہے کہ میں خدا کے دل کو ہو اور ہلا سکتے ہیں مجھے لے لو. خدا بہت اہم ہے کہ موقع ہے، کہ ایک طرف، شاید تم ان کے لئے پس منظر فراہم نہیں کر سکتے ہیں لے.

انہوں نے ایک اور مسئلہ یہ ہے کہ Pakm میں مسئلہ یہ ہے کہ اگر کسی نے مجھے Gndyd، کام کرتا ہے اور مجھے دوش دیتے ہیں اس fester، میں اس زوال کو دوش دیتے ہیں، eruption ہے کہ مجھے اس جھنجھٹ میں مجبور کر دیا کہ میں پھیل واپس میرے میں ایک ہی کمیونٹی میں رہتے ہیں. مسئلہ یہ ہے کہ ہر فرد اور کمیونٹی کی زندگی میرے لئے بہت اہم ہے. کیونکہ خدا اس سے محبت کرتا ہے، کیونکہ خدا نے کمیونٹی کی ترقی اور عوام سے محبت کرتی ہے، کیونکہ خدا میرے ارد گرد کے لوگوں سے محبت کرتا ہے، کیونکہ میں اپنی ناک سے باہر ہوں، اور تمام مخلوق ہے کہ میں نے ظاہر کیا ہے میں آپ کی باڑ سے محبت کرتا ہوں تمام دنیا میں سے محبت اس کے کائنات کے سب.

کبھی کبھی ہم سوچتے ہیں کہ ہم ایک ڈریس کوڈ ہے، اگر ہمارے خیمے کشش تھا. حجاب اور تمبو میں بھی جذب کرنے کے لئے کیا جائے کم پردہ. ہم نے خیمے اور اس طرح میں جانا پسند کرتا ہوں. لیکن جیسا کہ میں نے یہ خواتین، بہنوں کو دیکھتے ہیں، میں اور passers خوبصورتی کی طرف دیکھا جائے، دیکھ کر گر ہونے کا امکان ہے.

اگر آپ خواتین کو بھرتی کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں، دوسرے طریقوں اچھی بات ہے کہ نہیں ہیں، وہاں ایک اچھا لفظ ہے، یہ ہے کہ پارلیمنٹ اور خواتین مذاکرات. دیکھتے ہیں اور دیکھ نہیں ہے کہ یہ ہمارے خدا تک پہنچنے کرنے کا ارادہ ہے، لیکن ٹیڑھی جانے کے لئے راستہ ہے. اور دھول سڑک لے جانے کے لئے برا راستہ ہے.

وہ مائیں جنہوں نے شوقین بچوں کی پہنچ سے کوئی بات نہیں ہے جہاں وہ چھپا بچے زیادہ چڑچڑا ہو جاتے ہیں کی منشیات باہر منعقد کیا ہے، زیادہ شوقین ہو. دیکھو کہ یہ منشیات کے بچوں کو دستیاب ہونا چاہئے.

لیکن ان دونوں کو جاننا اور جشتھاس ہیں. کبھی کبھی وہ لوگ جو اپنے تبتوشن کی تلاش کر رہے ہیں کی تجسس. وقار اور شرم و حياء پردہ ہے کہ لوگوں کے ساتھ، آپ کو آپ کے لئے ایک پردہ ہے کہ آپ کو حوصلہ افزائی نہیں کرتے ہیں کے ساتھ اپنی طرف متوجہ نہیں کر رہے ہیں،. یہ قیادت اور پرتیبھا کے انتظام کے لیے تلاش کرنا چاہئے اور تم پر دھول کے ساتھ Hjabt Nyavrdnt غلط کو حل کرنے میں مدد ملے گی.

لیکن کبھی کبھی تجسس کی بیماری. تو جو شخص ان carnal تجسس Hvahay اخلاقی مریض سے اس کی بیماری سے چھٹکارا Rzayl اور بیماری میں ڈوب کر آپ کے سامنے میں پردہ سے باہر ہے. اگر تم نے اسے اپنی آنکھوں سے دیکھ چوٹ لگی ہے، کیونکہ یہ میرا مکمل پردہ ہے کہ اب بھی نامکمل Hjabt جس طرح سے تم اتنے بیمار دیکھا ہے.

دو مجھے اس Hjabm کے نامکمل کہنا یا کم از کم منظوری دے اور دھول بنا، آپ کو پہلے گروپ، cortical بھوری رنگ اور گروپ II اور گروپ II کے زیادہ سے زیادہ تعداد میں تباہی فائدہ کے لئے قیادت کریں گے ساتھ لے نہیں کرے گا.

لیکن کہنا ہے کہ دیگر ممالک اس مسئلہ ہے، جس میں اس کی جامع اور شبہ کیا جانا چاہئے ایک معقول تشریح ہے، حل کیا ہے. لیکن تباہ کر اسے حل کرنے کے لئے موضوع لانے کے ساتھ مسئلہ ہے. اگر دیگر کمیونٹیز میں انسانی پرتیبھا کی فضلہ کو اور تباہ کیا جائے گا اور انسان کی حقیقی عظمت کے واسطہ سے خاندان تباہ کر رہا ہے. اس مسئلہ کا صحیح طریقہ نہیں ہے. وہ لوگ جو اس طرح کے مسئلے کو حل کرنے کی خواہش لگتا ہے کہ لوگوں کو مخالف جنس دیکھا ہے، اس کے انتظام اور قیادت کے ساتھ بات چیت کرنے کی خواہش کیا گیا ہے انسانی ترقی کے لئے صلاحیت کی مخالفت کرنے کے لئے بنایا لاپرواہ ہیں. یہ ہے اس کی صلاحیت کو کس طرح انسانی ترقی کے لئے استعمال کیا جا سکتا. وہاں ایک جاننے کی ضرورت ہے، اس طرح تمہیں پتہ ہے کہ آدمی کے لئے ہے اور اس دنیا میں کیا کیا اور کیا ہے اس مقصد کو تشکیل دے دیا گیا تھا؟

یہ پرتیبھا لیتا ہے اسے اس طرح کرنے کے لئے اور ترقی کی راہ میں رکھا. یہ اس صورت میں ضائع نہیں اپنی خدا داد صلاحیت کے کھلا اور تباہ کرنا چاہئے. فضلہ اور تباہی اس پرتیبھا کی طرف سے کیا کس طرح زیادہ سے زیادہ متاثر ہو رہا ہے، انسانی مدد کی تباہی کے طور پر قیاس آرائی ہے.

خود اپنی انسانی فضلہ اور انسانی قیاس آرائی، جو پرتیبھا ہے کون ہے، اصل میں، سب ایک شرابی آدمی جو اس کی شراب کا لطف لیا اور جب تم سب نشے میں جانتا ہے جیسے یہ ان کی سرمایہ اور پیسے دیا ہے. یہ ایک امیر حاصل ہے اور کرتا نہیں جانتے کہ وہ کیا کھو گیا ہے، کو اس کی کمائی صرف نشے میں اور خوشی سے بھرا ہوا عارضی ہے. گاهی ما از حجم استعدادها و از عظمت خویش غافلیم و خود را و ارزش درونی خود را جزء دارایی ها حساب نمی کنیم و به همین دلیل با لذتی که در عوض از دست دادن خود و عمر خود و ارزش ها و استعدادهای خود به دست می آوریم اور Srshad Srkhvyshm اور نشہ ہوگيا.

حجاب کی حد

اچھا تمہیں پتہ ہے کہ میں نے جو کہا صرف دیویوں اور سججنوں، دھول ہے کہ میں اتنا کام نہیں ہے کہ دوسروں کو ان کے دلوں دینا چاہیے کے لئے نہیں ہے. دل کو ہلاتا ہے جس طرح سب نے بیٹھ کر اپنے دل کو ہلا کر رکھ دیا تھا انہیں لے، اور idolatrous ڈاکو دنڈ. یہ واقعی بہت مشکل ہے سمجھتا ہوں لیکن آپ کو چھیڑنے جس میں ان کی حکومت پر بھی ایک شوہر اور بیوی دونوں ایک دوسرے سے محبت نہیں کرنی چاہئے. (یہ قاعدہ محبت سے باہر ہے، اور سے محبت کرتا ہوں) شوہر اور بیوی دونوں یوجک میں راہ کے حق اور دوسرے سے ایک ہے جس پر تمام میرے دل کا راستہ ترک کر دیں اور دوسرے کو پکڑ ضروری ہے روکا. جس طرح خدا تک پہنچنے اور جس نے ہولڈ پار کرنے کے لئے، اور ان کے بہت بڑا ہنر کے ساتھ، وہ idolatrous ہو گا.

پردہ اور

خواتین کے veiling کی قدر صرف اس وژن کی accompaniment کرنے کے لئے نہیں ہے محدود اور وژن کی اس نقطہ نظر کی وضاحت کر رہا ہے اور ہمیشہ ایک شکل اور ایک قیمت ہے.

تم نے دیکھا ہے کہ وجہ سے مرض زیادہ امکان ہے کہ اپنی کمیونٹی کے ارکان، آپ کے معمولی اقدام کے ساتھ اپنی کمیونٹی، آپ کے جوتے ہے کہ آپ اس قسم کی باتیں تمہیں پیدا کیا جائے گا نظر آتے پہننا. تم رہو، جس سے مزید دور ہو ایسا نہ ہو کہ آپ کہ آپ کی کمیونٹی Bkshany تباہی کے کچھ کرو.

کہ کمیونٹی کے دل میں نہیں ہے اور کونے میں پناہ لے اس بیمار معاشرے کے ساتھ معاہدے کی صحیح قسم کی دھول اس پر جمع کرنے کے لئے علاج سے اجتناب حاصل ہے. یہ غلط ہے کہ جنسی کے بغیر جب میں اپنے Blrzanm کو درست اسے رہا ہوں محبت کرتا ہوں، جب لوگ بیمار ہوتے ہیں وہ خواتین کو مردوں اور عورتوں کے علاج کر سکتے ہیں. غلط جانے کا راستہ اور علاقوں میں ایک ساتھ ملا رہے ہیں.

جب عورتوں میں سے اچھے اور خوبصورت عورتوں کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے اور ان کے بڑھنے کے لباس پر اجتماعات کے ساتھ عورتوں ہو سکتا ہے، ضروری ہے کہ مردوں کی آمد کے ساتھ اور ان اجلاسوں میں بہنوں کے لئے موقع کے لئے لانا ہے.

یہاں، اس بصیرت کے ساتھ، کمیونٹی کے رویوں اور اقدار کی قسم پردہ کے ساتھ منسلک ہے. آپ ہمیشہ Hjabt اسلامی پردہ ہو، لیکن بعض اوقات ہم اس کے آگے مہاسرا نہیں کرنا چاہئے. اور اپنے فرض کی ضروریات علاقوں سے ظاہر ہوتا ہے کہ حضرت (SA) فاطمہ خطبہ، جہاں حضرت (SA) Zeinab خطبہ کی رقم کی وضاحت کی اس بصیرت کے ساتھ کیا جائے گا ہے پڑھا میں اداکاری کے لئے.

اس وقت تک تو موجودہ کے لئے ضروری نہیں تھا، اور وہاں ایک خطبہ ہے کہ میدان کو روشن اور شو کے کپٹی طریقوں کا خطبہ پڑھنے کے لئے آ جانا چاہیے تھا نہیں تھا. پردہ کی مقدار اور قسم اور اکھاڑے میں قدم ہمیشہ فرض کی ایک شکل ہے اور اس کی وضاحت کرنے کی ضرورت ہے. معیار میں اس طرح کے اختلافات کو تم یہ سمجھتے ہو کہ کس طرح مختلف شعبوں میں داخل کروں گا، کہ اسلام نہ صرف کارروائی کی ایک وجہ ہے اور ترغیبات اور معیار اور معیار، منصوبہ بندی دینے کے لئے غور کر رہی ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.