امر ظهور کے حوالے سے جلد بازي

 

امام مهدي(عج) کے حوالے سے ابحاث ميں ايک مشکل انکے ظهور کے بارے ميں جلد بازي سے کام لينا هے ،اس مسأله ميں جلد بازي کي هماری روايات ميں بهت زياده مذمت هوئ هے :

مرحوم صدوق( رح) نے کمال الدين ميں نقل کيا هے که امام جواد(ع) فرماتے هيں: يھلک فيھا المستعجلون ٬٬ (کمال الدين ج۲ باب ۳۶ ص۳۷۸ ) غيبت کے زمانه ميں امر ظهور کے حوالے سے جلد بازي کرنے والے ھلاک هوجاﺋيں گے-

امام صادق(ع) فرماتے هيں: انما ھلک الناس من استعجالھم لهذا الامر ان الله لا يعجل لعجلۃ العباد ان لهذا الامر غايۃ ينتھي اليھا فلو قد بلغو ھا لم یستقدموا ساعۃ و لم يستأخروا (اصول کافي ج۱ ص ۳۶۹)

جنهوں نے اس کام کے ليے جلد بازي وه هلاک هوئے الله تعالي لوگوں کي جلد بازي کي وجه سے جلد بازي نهيں کرتا اس کام کيلئے ايک مدت هے ضروري کرده مدت گزر جائے اگر مدت تمام هو

جائے تو اسے ايک لحضه اگے بيچهے نهيں کرے گا۔

جلد بازي کے نتائج

1۔الهي مصلحت پر نا شکري ٬اعتراض اور ناراضگي کا اظهارکرنا

2۔عقيده مهدويت سے منحرف اور جهوٹے دعوا کرنے والوںکي طرف مائل هونا

3۔ظہور نه هونے کي صورت ميں مايوسي اور ناميدي

4۔ شک و ترديد

5۔ غلط قدم اٹهانا

6۔عقيده غيب کے حوالے سے آيات و روايات اور معتقدين کا مذاق اڑانا

جلد بازي کے اسباب:

۱ : الهي حکمت اور مصلحت کے مقام کو درک نه کرنا

۲ : الهي ارادے کے آگے سر تسليم خم نه کرنا

۳: سختيوں ٬مشکلات اور دشمنوں کے مد مقابل حوصله اور صبر کا دامن چھوڑ بيٹھنا

۴: صرف خود کو معيار سمجھنا اسي ليے اپني عمر کے اختتام کو معيار قرار ديا نه که تاريخي مراحل کو-

علاج:

۱- الهي اراده اور حکتم کے آگے تسليم هونا اور ساتھ امام کے ظهور کي آرزو رکھنا اور خود کو ان کے ليے تيار رکھنا-

امام جواد (ع)فرماتے هيں ۔ ۔ ۔ يھلک فيھا المستعجلون و ينجو فيھا المسلمون (کمال الدين ج۲ ص۳۷۸)غيبت کے زمانه ميں ظهور کےليے جلد بازي کرنے والے هلاک هوجاﺋيں اور اهل تسلیم نجات پا جاﺋيں گے –

غيبت پر ايمان اور الهي حکمت پر ايمان عجلت اور جلد بازي کي بجاۓ صبر وتسليم کا سبب بن جاۓ گا –طوبي للصابرين في غيبۃ ٬طوب للمقيمين علي محبتہ الذين وصفھم الله في کتابه و قال :٫٫ھدي للمتقين الذين يومنون بالغيب٬٬ (کفايۃ الاثر ص۵۶)

غيبت کے زمانه ميں صابرين کےليے مبارک هو اس کي محبت پر قاﺋم رهنے والوں کےليے مبارک هو يه وه لوگ هيں که جن کي الله تعالي نے يوں توصيف فرمائ هے:يه قرآن متقين کے ليے هدايت هے اور متقين وه لوگ هيں که جو غيب پر ايمان لاتے هيں –

ايک اور روايت ميں آيا هے :

۔ ۔ ۔ ۔ و متي علمنا انه عزو جل حکيم و صدقنا بان افعاله کلھا حکمۃ و ان کان وجھھا غير منکشف لنا(علل الشرايع ج۱ ص۲۴۵)

جب الله تعالي کو حکيم جان ليں تو اس کے تمام افعال کو مصلحت و حکمت کے مطابق جانيں گے اگرچه انکا سبب همارے ليے روشن نه هو-

ايک اور روايت ميں امام سجاد(ع) فرماتے هيں

و ان للقاﺋم منا غيبتين ۔ ۔ ۔ و اما الاخري فيطول امدھا حتي يرجع عن ھذا الامر اکثر من يقول به فلا يثبت عليه اله من قوي يقينه و صحت معرفته و لم يجد في نفسه حرجا مما قضينا و سلم لنا اهل البيت (کمال الدين ج۱ باب ۳۱ ص۳۲۳)

همارے قاﺋم کےليے دو غيبتيں هيں ۔ ۔ ۔ دوسري غيبت اسقدر طولاني هوگي که قرآن پر ايمان رکھنے والوں کي اکثريت اپنے عقيده سے پھر جاﺋيں گے فقط وه اپنے عقيده پر ثابت قدم رهيں گے که جو محکم يقين اور صحيح شناخت کے حامل هونگے اور هم اهل بيت کے مد مقابل سر تسليم خم کريں گے اور هماري باتيں ان پر بھاري نه هونگي –

۲ دين ميں علم و بصيرت :

بهت سي روايات ميں غيبت کے زمانے ميں جلد بازي اور صبر کے اثرات پر بحث هوئ هے بعض کي طرف اشاره کيا جاتا هے

۱:جلد بازي کا انجام پشيماني هے –

لا تعاجلوا الامر قبل بلوغه فتندموا(الخصال ج۲ ص۶۲۲)

اس امر تک پهنچنے سے پهلے جلدي نه کرو که پشيمان هوجاو گے-

ب: صبر کي فضيلت

۱:رسول خدا کي همراهي ميں جهاد :اما ان الصابر في غيبۃ علي الاذي و التکذيب بمنزلته المجاهد بالسيف بين يدي رسول الله (کمال الدين ج۱ باب ۳۰ ص۳۱۷)

وه جو انکي غيبت کے زمانه ميں دشمنوں کي اذيتوں ٬جھٹلانے اور طعنوں پر صبر کرتے هيں ان لوگوں کي مانند هيں جنهوں نے رسول خدا کے همراه تلوار چلائ

۲: اهل بيت کے زمره ميں اور مقام علين پر فاﺋز هونا:

روايت هے که ٫٫ان من انتظر امرنا و صبر علي ما یري من الاذي و الخوف ھو غدا في زمرتنا (الکافي ج۸ ص۳۶)

جو کوئي ہمارے امر کا منتظر ہو اور اس راہ ميں اذيت ، خوف اور وحشت پر صبر کرے روز قيامت ہماري محفل ميں ہوگا۔

امام حسن عسکري(ع)فرماتے هيں :

يا احمد بن اسحاق ٬ھذا امر من امر الله وسر من سر الله و غيب من غيب الله فخد ما اتيتک واکتمه و کن من الشاکرين تکن معنا غدا في عليين (کمال الدين ج۲ ص۳۸۴)

اے احمد بن اسحاق يه امر ٬راز اور غيب الله کي طرف سے هے جو کچھ هم نے عطا کيا اسے لو اور نا اهل سے مخفي رکھو اور شکر ادا کرو تاکه کل روز قيامت همارے عليين کے مقامات ميں همارے ساتھ رهو۰

۳: علماء اور دانشور حضرات کو چاهيے که تعجيل کے نتاﺋج اور صبر و تسليم و رضا کے مفيد اثرات سے لوگوں کو آگاه کريں اور بتايں که اهم کام يه هے که هم اپنا وظيفه انجام ديں جب هميں امام کي معرفت حاصل هو اور انکے راه اور هدف پر قدم بڑھاﺋيں تو خواه ظهور مقدم هو يا موخر هميں کوئ ضرر نهيں هوا هم پھر بھي اهل بيت کي رکاب اور زمره ميں هيں-

امام باقر ۜ اس آيت شريفه :٫٫يا ايھا الذين آمنو اصبروا و صابروا و رابطوا ٬٬ کي تفسير ميں فرماتے هيں :اے مومنين اپنے واجب امور کو بجا لانے ميں صبر و تحمل رکھيں اور اپنے دشمنوں کے مد مقابل پايدار رهيں اور ايک دوسرے کو صبر کي تلقين کريں اور اپنے امام منتظر(عج) سے محکم رابطه برقرا رکھيں-

اسي طرح آپ(ع) نے فرمايا :من مات و ھو عارف لامامه ٬لا يضره تقدم ھذا الامر او تاخر و من مات و ھو عارف لامامه کان کمن ھو مع القاﺋم في فسطاطہ ا(غيبۃ نعماني ص۱۵،ص۳۳۰)

جو بھي اپنے امام کي شناخت کے ساتھ فوت هو تو امر ظهور کے پهلے هونے يا موخر هونے سے اسے کوئ ضرر نه هوگا جو بھي اپنے امام کي معرفت کے ساتھ فوت هو وه اس کي مانند هے که جو حضرت قاﺋم کے ساتھ انکے خيمه ميں هو

نکته: ايک تو خود عجلت کرنے ميں آفت اور گمراهي اور دوسرا اس کے مد مقابل اور ظهور کو بهت دور سمجھنے ميں بھي گمراهي هے که جس کا نتيجه لا ابالي اور دل کي قساوت کي صورت ميں نکلتا هے –

ايک روايت ميں معصوم فرماتے هيں که  

لا تعاجلوا الامر قبل بلوغه فتندموا و لا يطولن عليکم الامد فتقتسو قلوبکم (خصال صدوق ج۲ ص۶۲۲)

امر ظهور کے مقرره وقت سے پهلے جلدي نه کرو که پشيمان هوجاو گے اور اسے بعيد بھي نہ سمجھو که تمهارے دل سخت هوجاﺋيں گے- 

بعض ديگر روايات ميں شرعي تکليف معين هے که :عجلت والے ھلاک هيں٬اهل نجات وه هيں که جو الهي اراده کے مد مقابل تسليم هوں (غيبت نعماني ص۱۹۷)

امر ظهور کو نزديک شمار کريں (الکافي ج۳ ص۱۳۲)

جو بھي امر ظهور کو نزديک سمجھتا هے وه اپنے آپ کو آماده کرتا هے

 

تبصرے
Loading...