2022 - 11 - 28 ساعت :
سوالات اور جواب

امام مهدی (عج ) کے بارے میں امام حسن عسکری(ع) کی پنھان کاری، امام کی معرفت کے واجب ھونے کے ساتھ کیسے ساز گار ھے ؟

2021-08-09 069

امام مهدی (عج ) کے بارے میں امام حسن عسکری(ع) کی پنھان کاری، امام کی معرفت کے واجب ھونے کے ساتھ کیسے ساز گار ھے ؟

شیعه اعتقاد رکھتے ھیں که امام مھدی (عج ) کے والد ، امام حسن عسکری (ع ) نے حکم دیا که اپنے فرزند کی پیدائش کی خبر کو چند قابل اعتماد افراد کے علاوه دوسرے تمام لوگوں سے چھپاکے رکھا جائے ۔ دوسری جانب اس کے برعکس کھتے ھیں که : جو شخص امام کو نه پھچانے گا اس نے خداکو نھیں پھچانا ھے اور وه خدا کے علاوه کسی اور کی پرستش کرتا ھے ! اگر وه اس حالت میں مرجائے گا تو وه کفر و نفاق کی حالت میں مرگیا ھے ، پس ، امام مھدی (عج ) کے باپ کیوں اس قدر شدّت پسند تھے که انھوں نے شیعوں کے لئے اس قسم کی سخت اور دشوار چیزیں منتخب کی ھیں ؟ !

 

امامت شیعہ فکر میں بہت اہم ہے۔ کیونکہ امام کو جانے بغیر دینیات اور صحیح نبوت ممکن نہیں۔ کیونکہ امام کے ذریعے اور ان کی ہدایت و رہنمائی سے ہی انسان خدا اور اس کے رسول کو صحیح طور پر پہچان سکتا ہے۔ اس لیے امام کی صحیح معرفت سے محروم بہت سے لوگ اپنے عقائد کے دوسرے اصولوں میں گمراہ ہو گئے ہیں۔

امام کو پہچاننے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ اس کا مشاہدہ کریں اور اسے جسمانی طور پر اور روبرو جانیں۔ بہت سے لوگ ایسے تھے جنہوں نے اپنے زمانے کے امام کو دیکھا لیکن امام کو پہچاننے میں حصہ نہیں لیا۔ جیسا کہ بہت سے لوگ نبی کے بارے میں کہتے ہیں؛ وہ ابوجہل کی طرح تھے جنہوں نے آپ کو دیکھا اور آپ سے ملاقات کی لیکن وہ رسول اللہ کو نہیں جانتے تھے۔ اس کے برعکس اویس قرنی جیسے شخص نے اپنی زندگی میں ایک بار بھی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو نہیں دیکھا۔ لیکن اس کے پاس پیغمبر کا ایسا علم تھا کہ پیغمبر نے اس کی تعریف کی۔ امام کو جاننے کا مطلب یہ ہے کہ خدا کے سامنے اس کی حیثیت اور نظام وجود میں اس کے کردار کو جاننا۔ اس علم میں امام کو دیکھنا ضروری نہیں ہے۔ امام حسن عسکری علیہ السلام نے اپنی رہنمائی اور رہنمائی سے اور بارہویں امام کے بارے میں حقائق بیان کر کے لوگوں اور شیعوں کو اس قسم کا علم فراہم کیا ہے۔

غلام حیدر

Loading...
  • ×
    ورود / عضویت