2022 - 09 - 27 ساعت :
اسلامی انقلاب

نوجوان امام خمینی(رح) کی نگاہ میں

2020-07-10 03

محبت اور جذبہ، تازگی اور پاکیزگی، جرئت اور استحکام، آزادی اور انصاف، قربانی اور بے معنی صلاحیتیں تمام خصوصیات نوجوانوں کے لئے دستیاب خصوصیات میں سے ہیں۔ جوانی کے دور میں عرفانی روح اخلاق اور روحانیت ظاہر ہوتی ہے اور جوان الہی فضیلتوں اور الہی اقدار کو ماننے کے لئے تیار ہوتے ہیں اور کمال تک پہنچنے کے لئے ان کے اندر صلاحتیں پروان چڑھتی ہیں۔

لہذا، پریکٹیشنرز کی سرمایہ کاری اور منصوبہ بندی کا ایک بڑا حصہ اس طبقہ کی تعلیم و تربیت پر لگایا جائے اور عہدہ داران اس طبقہ پر خاص توجہ کریں ثقافتی، سماجی اور سیاسی پالیسیوں کا مرکز ہمیشہ جوان تھے اور جوان رہیں گے ۔

جوانوں کے اندر چھپی ہوئی خصوصیات کسی قسم کی بھی اجتماعی اور فردی تبدیلی کے لئے بہترین ذریعہ ہیں  کیوں کہ انقلاب کے بہت سارے معاملات انہی جوانوں کے ذریعہ انجام پاے ہیں اور پا رہے ہیں جبکہ مختلف ممالک کی تاریخ کا تجزیہ اور سابقہ سو سالوں میں ایران پر حکمرانی دور اس بات کی دلیل ہیں۔

اسلامی انقلاب کے اصلی سکندر کی گہری اور با بصیرت نگاہ نے تمام طبقوں کو ایک خاص اہمیت دی اور نوجوان طبقہ کو نظر انداز ہونے سے بچایا اسلامی انقلاب کی کامیابی سے پہلے اور کامیابی کے بعد امام (رح) کے با بصیرت پیغامات، تقاریر اور اعلانات اس بات کی اہمیت کو واضح کرتے ہیں کہ کس طرح انھوں نے نوجوان نسل کو اپنا مخاطب قرار دیا اور ان کی قدم بہ قدم بلند چوٹیوں اور انسانیت کی طرف ہدایت کی اور اس راستہ سے انقلاب کو کامیابی اور اس کے تسلسل کو باقی رکھا۔

امام خمینی (رح) کی انسانی کمالات، مراتب  اور نوجوانوں کی واقعی ضروریات سے پہچان؛  امام خمینی (رح) کی طرف معاشرہ اور نوجوانوں کی توجہ کا سبب بنی۔

دوسری طرف معاشرہ کی نوجوان نسل نے بھی اپنے آئیڈیل کو امام (رح) کی شکل میں پا لیا تھا کیونکہ ایک جامع الاطراف شخصیت کے مالک تھے جس کے اندر علمی عملی خصوصیات موجود تھیں اور اعتقادی، سیاسی عرفانی، کمزوروں اور مظلوموں کی حمایت، آزادی، عدالت اور شہری اور دیہاتی تمام نوجوانوں کی ضروریات کے جوابگو اور ذمہ دار تھے۔

نوجوانوں کے بارے میں اُس مرد الہی کے نظریات ایک کتاب میں (نوجوان امام خمینی (رح) کی نگاہ میں) جو تنظیم و نشر آثار امام خمینی (رح) سینٹر کی جانب سے تدوین اور شائع ہوئی ہے جوانوں کے بارے میں اس  کتاب میں، اسلامی انقلاب کی کامیابی میں نوجوانوں کے کردار، جوانوں میں انقلاب کی تاثیر، جوانوں کی تعلیم اور تربیت اور نوجوانوں کو امام خمینی (رح) کی نصحیتیں موجود ہیں۔

شجاعت علی

Loading...
  • ×
    ورود / عضویت