2022 - 10 - 07 ساعت :
اسلامی انقلاب

سپاہ پاسداران ٹرمپ کے لئے ڈراونا خواب

2020-07-10 017

سپاہ پاسداران ٹرمپ کے لئے ڈراونا خواب

ایک امریکی اخبار نے سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کو امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کیلئے ایک ڈراونا خواب قرار دیا ہے امریکی اخبار نیشنل انٹرسٹ نے وہائٹ ہاوس کی جانب سے سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کو نام نہاد دہشتگردوں کی فہرست میں شامل کرنے کی جانب اشارہ کرتے ہوئے اپنے آرٹیکل میں لکھا ہے کہ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  کی طاقت اور توانائی ایران کی دیگر مسلح افواج سے بہت زیادہ ہے۔

جماران خبر رساں ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق ایک امریکی اخبار نے سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کو امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کیلئے ایک ڈراونا خواب قرار دیا ہے امریکی اخبار نیشنل انٹرسٹ نے وہائٹ ہاوس کی جانب سے سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کو نام نہاد دہشتگردوں کی فہرست میں شامل کرنے کی جانب اشارہ کرتے ہوئے اپنے آرٹیکل میں لکھا ہے کہ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  کی طاقت اور توانائی ایران کی دیگر مسلح افواج سے بہت زیادہ ہے۔

امریکی اخبارنے سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کو مغربی ایشیا میں امریکی مفادات کے  مقابلے میں سیسہ پلائی ہوئی دیوار سے تعبیر کیا ہے۔

امریکی اخبار نیشنل انٹرسٹ نے اپنے آرٹیکل میں لکھا ہے کہ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کے مختلف عسکری اقدامات نے امریکہ کو چکرا دیا ہے۔

واضح رہے کہ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نے 20 جون 2019 کو خلیج فارس کے علاقے میں ایران کی فضائی حدود کی خلاف ورزی کرنے پر امریکہ کے ایک جدید ترین ڈرون کو مار گرایا تھا۔ ڈرون کو مار گرائے جانے کے بعد ایرانی حکام نے کہا تھا کہ واشگنٹن کی جانب سے ممکنہ طور پر ایران کی سرزمین پر ہر قسم کی جارحیت کے لئے یہ ایک واضح پیغام ہے۔

ادہر امریکی وزیر خارجہ مائیک پمپئو نے بلومبرگ  ٹیلی ویژن چینل کے ساتھ گفتگو کرتے ہوئےدورہ ایران کے سلسلے میں اپنی درخواست اور خواہش کا اظہار کیا ہے امریکی وزیر خارجہ نے کہا کہ ضرورت پڑنے پر میں تہران جانے کے لئے بھی تیار ہوں اس نے کہا کہ میں ایران جانے کے لئے  موقع کی تلاس میں  ہوں ۔

امریکی وزیر خارجہ نے کہا میں میں تہران جا کر امریکی صدر ٹرمپ خارجہ پالیسی کے بارے میں بتانا چاہتا ہوں واضح رہے کہ امریکی وزیر خارجہ نے ایسے حالات میں ایران کے دورے کی خواہش کا اظہار کیا جب امریکا نے ایران پر ظالمانہ اقتسادی پابندیاں عائد رکھی ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے پہلے امریکی صدر بھی بغیر کسی شرط کے ایران کے ساتھ مذاکرات کرنے کی پیشکش کر چکے ہیں جس کے جواب میں ایران نے امریکہ سے کسی قسم کی بات چیت کرنے سے انکار کر دیا تھا۔

شجاعت علی

Loading...
  • ×
    ورود / عضویت