کرامت کیا هے؟ کرامت و بزرگی کی راه میں کس طرح قدم بڑھایا جا سکتا هے؟کریم انسان خدا کی بارگاه میں کیا درجه رکھتے اور مرتبه هیں؟

0 0

کرامت کا مطلب پستی اور ذلت سے دوری هے هر طرح کی پستی سے دوری رکھنے والے با عظمت انسان کو کریم کهتے هیں ۔ کرامت، ذلت و پستی کے مقابل کی چیز هیں ۔ کرامت کی بلند چوٹی پر پهنچنے کے لیئے تقوا و پرھیز گاری کے اسلحه سے لیس هونا ضروری هےاور تقوا یه هے که انسان هر اس چیز یا شخص سے دوری اختیار کرے جو اسے گناه کی طرف مائل کرنے والا هو ۔ حضرت امیر المومنین علی علیه السلام ارشاد فرماتے هیں 🙁 جو شخص تقوا اختیار کرتا هے وه جس چیز کو پسند کرتا هے همیشه کے لیئے اسے حاصل کر لیتا هے ،خداوند عالم اسے اپنی کرامت کی منزل میں جگه عطا فرماتا هے) ۔ اسی منزل اور گھر جو خدا سے مخصوص هے ،جس کی چھت عرش پروردگار، جس کی روشنی جمال الهی، جس سے ملاقات کرنے والے  فرشتے ،اور جس کے دوست اور هم نشیں انبیاء کرام علیهم السلام هیں۔

مزید  سورہ بقرہ کی آیت نمبر ۲۲۷ میں ارشاد الہی ہے کہ:" اور عورتوں کے لئے ویسے ہی حقوق بھی ہیں جیسی ذمہ داریاں ہیں اور مردوں کو ان پر ایک امتیاز حاصل ہے-" کیا یہ آیہ شریفہ عورتوں کی توہین اور مردوں کے فخر و مباہات کا وسیلہ نہیں بن سکتی ہے؟
جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.